پرسش و پاسخ های متداول


تفاوت قیمتی در لپ تاپ سنتر، نسبت به بازار وجود دارد؟

یقینا بله. یکی از بهترین مزایای لپ تاپ سنتر تفاوت فاحش قیمت با سایر رقبا می باشد همچنین شما در خرید آنلاین فقط هزینه محصول را می پردازید. این مزیتی است که در هیچ جای دیگری نمی توانید پیدا کنید .

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله. شما با استفاده از نام کاربری و رمز عبورتان وارد سیستم می شوید و می توانید مشخصات کلیه مشخصات حساب کاربری خود را از قسمت “ویرایش اطلاعات” تغییر دهید.

من درخواست تغییر رمز عبور خود را فرستاده ام اما هیج ایمیلی مبنی بر تغییر رمز عبور برای من ارسال نشده است؟

حتما چک کنید به اینترنت متصل باشید و مطمین شوید صفحه مورد نظر به طور کامل بارگذاری شده باشد سپس اقدام به درخواست تغییر رمز عبور کنید..در صورت حل نشدن مشکل به شماره مرتبط در بخش “تماس با ما” تماس برقرار کنید.

آیا به تراکنش ها و خرید های قبلی میتوانم دسترسی داشته باشم؟

بله. شما میتوانید وارد سیستم شوید و مستقیما به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشید و خریدها و تراکنش های قبلی خود را مشاهده کنید.

اعتماد، تضمین ؟

فروشگاه لپ تاپ سنتر دیجیتال دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن می باشد . لوگوی نماد اعتماد با بررسی کارشناسان آن مجموعه به این فروشگاه اعطا شده است . این نماد را می توانید در صفحه ی اول سایت مشاهده بفرمایید.

به منظور خرید، باید عضو لپ تاپ سنتر باشیم؟

بله. برای خرید از لپ تاپ سنتر باید مشخصات کاربری خود را تکمیل کنید به این معنی است که برای تکمیل فرآیند خرید باید تمامی مشخصات خود را تکمیل کنید.

امکان خرید به صورت 24ساعته وجود دارد؟

بله. شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید اما در نظر داشته باشید سفارشاتی که بعد از ساعت ۱ ظهر ثبت می کنید، فردای آن روز به بخش بسته بندی و ارسال واگذار خواهد شد.

امکان خرید توسط خودم و تحویل سفارش برای شخص دیگر نیز وجود دارد؟

بله. شما میتوانید سفارش خود را آنلاین ثبت کنید و هزینه آن را بپردازید و در قسمت آدرس ؛ نشانی مورد نظر خود را وارد کنید تا محصول مورد نظر به نشانی مورد نظر شما ارسال شود.

امکان خرید به صورت شخصی و صدور فاکتور با نام شخص حقوقی و شرکتی وجود دارد؟

بله ، به منظور انجام این روش می بایستی در قسمت توضیحات، اطلاعات شرکت خود را ثبت نمایید.

چگونه از وضعیت سفارش ثبت شده خود آگاه شویم؟

شما با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می توانید وارد سیستم شوید و از آخرین وضعیت سفارش خود با خبر شوید.

آیا امکان سفارش کالاهایی که در لپ تاپ سنتر قرار ندارند وجود دارد؟

یکی از بهترین مزایای لپ تاپ سنتر، تهیه و ارائه اجناسی است که در هیچ فروشگاه فیزیکی و آنلاینی وجود ندارد. اما در بازار های جهانی عرضه شده اند. به این منظور برای انجام کلیه ی هماهنگی های خرید، لطفا با بخش فروش تماس حاصل فرمائید.

آیا امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد؟

بله. همواره  می توانید تا قبل از ارسال کالای خریداری شده به شما آنرا لغو و یا تغییر دهید. حائز اهمیت است چنانچه مرسوله شما در قسمت سفارشات به حالت ارسال شده در آمده باشد باید در اولین فرصت، پس از دریافت کالای خریداری شده، در طی نهایتا یک هفته اقدام به ارسال مجدد کالا به لپ تاپ سنتر کنید. واضح است که کالای دریافتی را نباید باز و یا دستکاری کنید در غیر اینصورت حق تغییر کالا از شما پس گرفته خواهد شد.

آیا بعد از ثبت سفارش، نیازی به تماس با بخش فروش می باشد ؟

خیر. همکاران ما پس از ثبت سفارش در صورت نیاز با شما تماس خواهند گرفت.

آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد؟

خیر تمامی سفارشات به صورت آنلاین بوده و شما می توانید از طریق وب سایت اقدام به خرید کنید.

قصد خرید کالا و ارسال آن به عنوان هدیه را دارم، آیا امکان دارد که فاکتور برای او صادر نشود؟

بله . این امکان در وب سایت ما وجود دارد که شما کالایی را به عنوان هدیه برای شخص دیگری را سفارش دهید و فاکتور برای شخص مورد نظر ارسال نشود.

امکان بسته بندی تزئینی به منظور هدیه دادن، پس از ثبت سفارش وجود دارد؟

بله. شما می توانید بعد از ثبت سفارش به صورت تلفنی با همکاران ما هماهنگ شوید تا خواسته شما را برآورده کنند . این کار مستلزم  پرداخت هزینه بسته بندی خاص و … می شود.

امکان تغییرات از قبیل سخت افزاری و نرم افزاری برروی محصول خریداری شده وجود دارد؟

واضح است که ما در لپ تاپ سنتر تنها کالاهای اصلی را به مشتریان عرضه می کنیم و از هرگونه دستگاری دستگاه چه به صورت نرم افزاری و چه بصورت سخت افزاری پرهیز میک نیم.

درصورت ناموجود بودن یک کالا در لپ تاپ سنتر، تا چه زمانی باید صبر کنیم؟

شما می توانید از طریق کلید مرا با خبر کن در زیر هر محصول ایمیل خود را وارد کنید و به محض اینکه محصول مورد نظر در سیستم موجود باشد یک ایمیل به صورت اتوماتیک برای شما ارسال خواهد شد .

امکان اینکه پس از خرید، وضعیت کالایی به صورت ناموجود باشد وجود دارد؟

اگر شما آخرین محصول موجود را خریده باشید و دیگر محصولی با آن مشخصات در قسمت انبار موجود نباشد سیستم به صورت اتوماتیک آن محصول را ناموجود خواهد کرد.

آیا کالاهای موجود در لپ تاپ سنتر، اصل و پلمپ شده هستند؟

کلیه ی کالاهای ارائه شده اصلی می باشند . هیچ گونه کالای معیوب و یا غیراصلی به فروش نخواهد رسید

آیا می توانیم تعدادی از یک محصول را به صورت یکجا خریداری کنیم؟

بله . شما میتوانید هر تعداد از یک محصول را سفارش دهید فقط باید مطمین شوید که همان تعداد محصول در لپ تاپ سنتر موجود است.

امکان اطلاع از کشور سازنده محصول و یا محتویات جعبه قبل از خرید وجود دارد؟

بله تمامی نکات از قبیل مشخصات فنی و کشور سازنده  و همچنین ویدیوهای آنباکس محصولات در صفحه ی محصول مورد نظر قرار گرفته تا خرید شما را آسانتر و مطئن تر کند.

پیشنهاد شگفت انگیز موجود در سایت چیست ؟

ما در فروشگاه آنلاین لپ تاپ سنتر همواره سعی در ارائه محصولات با قیمت های واقعا باور نکردنی هستیم. بسیاری اوقات کالاهای موجود در بازار را با قیمتی کمتر و شگفت انگیز نسبت به رقبا به کاربران عزیز پیشنهاد می دهیم. بد نیست قبل از هر خرید، پیشنهادات شگفت انگیز ما را چک کنید.

آیا امکان خرید کالایی پس از برداشته شدن پیشنهاد شگفت انگیز با همان قیمت قبلی، وجود دارد؟

خیر. پیشنهادات ویژه صرفا به این هدف طراحی می شوند که به صورت لحظه ای یک دستگاه هوشمند را با قیمت کمتری نسبت به بازار، از لپ تاپ سنتر خرید کنید.

اگر پس از ثبت سفارش، آن کالا با قیمتی پایین تر در پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شود، همان مبلغ برای ما نیز محاسبه می شود؟

بله. این امکان وجود دارد که سیستم به صورت هوشمند سفارش شما را با قیمت پیشنهاد شگفت انگیز محاسبه کند.

قیمت محصولات در لپ تاپ سنتر به روز هستند؟

بله . قیمت ها هر روز در حال تغییر هستند و شما قیمت تمام شده یک محصول را مشاهده خواهید کرد.

مزایا و تخفیفاتی برای مشتریان دائمی و یا خریدهای سازمانی وجود دارد؟

در حال حاضر متاسفانه چنین امکانی وجود ندارد اما در آینده ی نزدیک این قابلیت برای کلیه مشتریان وفادار ما عملی خواهد شد.

امکان تغییر قیمت پس از ثبت سفارش ، به دلیل نوسانات ارزی وجود دارد؟

همواره تعیین قیمت ها در لپ تاپ سنتر، بر اساس خرید های قبلی انجام می شود پس می توانید با خیال راحت از خرید آنلاین خود لذت ببرید.

پرداخت و ارسال :

مبلغ سفارشات به چه صورتی پرداخت می شود؟

مبلغ سفارشات به صورت آنلاین پرداخت می شود.

درگاه الکترونیکی پرداخت، از کدام کارت های بانکی پشتیبانی می کند؟

با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب می توانید محصولات خود را خریداری کنید . فقط توجه داشته باشید رمز اینترنتی(رمزدوم) کارت شما فعال شده باشد.

آیا امکانی برای پرداخت محصول موردنظر در محل وجود دارد؟

این امکان متاسفانه در حال حاضر در سیستم وجود ندارد.

امکان خرید محصولی به صورت اقساطی وجود دارد؟

در حال حاضر فروش اقساطی وجود ندارد و کاملا بصورت نقدی انجام می شود.

امکان خرید به وسیله چک وجود دارد؟

در حال حاضر فروش چکی وجود ندارد و کاملا بصورت نقدی انجام می شود.

درگاه پرداخت الکترونیکی سایت، امن است؟

درگاه سایت با همکاری بانک ملت انجام پذیرفته و کاملا امن می باشد.

نحوه محاسبه هزینه پستی سفارش به چه صورتی است؟

هزینه های پستی با توجه به وزن کالای مربوطه از سوی مرکز پست مرکزی محاسبه می شود.

آیا با انتخاب تحویل اکسپرس، محصول خریداری شده، مشمول هزینه ارسال نیز می شود؟

با انتخاب تحویل اکسپرس محصول شما سریعتر به دست شما خواهد رسید (۲۴ الی ۴۸ ساعت) که این سرویس نیز مستلزم هزینه اضافی است.

امکان تحویل محصول در روز و ساعت مشخصی وجود دارد؟

تمامی محصولات به شرکت پست ارایه می شود و زمان توزیع محصول مشخص نیست .

چند روز پس از ثبت سفارش، محصول موردنظر را دریافت می کنیم؟

تحویل کالا در تبریز در همان روز انجام می پذیرد اما در شهرستان های دیگر نسبت به نوع ارسال محصول از یک روز کاری تا هفت روز کاری متغییر است.

امکان ارسال سفارشات از طریق تیپاکس، به کدام شهرها وجود دارد؟

این امکان صرفا برای مراکز استان ها وجود دارد .

اگر کالایی بازگردانده شود، مبلغ پرداختی به چه صورتی به حساب خریدار واریز می گردد؟

بعد از بررسی هزینه محصول در عرض ۲۴ساعت به حساب شما عودت داده می شود.

اگر کالایی خریداری شده با کالای تحویلی تفاوت داشت، چه کاری باید انجام دهیم؟

در طی فعالیت لپ تاپ سنتر هیچ گاه همچنین مشکلی پیش نیامده است اما چنانچه به فرض مثال محال چنین اتفاقی برای شما افتاد در همان روز با هماهنگی با واحد پشتیبانی محصول را برای ما بفرستید تا محصول جایگزین برای شما ارسال گردد.

اگر محصول خریداری شده، دچار ایراد و یا شکستگی بود، چه کاری باید انجام دهیم؟

مطمئن باشید چنین اتفاقی نخواهد افتاد ولی اگر با چنین شرایطی مواجه شدید در همان روز با هماهنگی واحد پشتیبانی، محصول را برای ما ارسال کنید تا محصول جایگزین برای شما ارسال گردد.

گارانتی محصولات:

کالایی را خریداری کرده ایم، اما از تاریخ گارانتی آن مدتی گذشته است، چه کار می توانیم انجام دهیم؟

همان لحظه با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید.

اگر پس از وارد کردن کد گارانتی، با پیغام “کد معتبر نیست” مواجه شدیم چکار باید بکنیم ؟

لطفا سریعا با پشتیبانی تماس بگیرید و به صورت برخط مشکل شما حل خواهد شد.

چه مواردی از کالای خریداری شده، مشمول گارانتی است؟

نمایشگر دستگاه، لوازم جانبی از قبیل هندزفری، باطری و …. و همچنین صفحه ی لمس دستگاه دارای گارانتی نبوده و کلیه سایر موارد دارای گارانتی می باشد.

گارانتی تعویض 7روزه کالا برای تمام کالاها اعمال می شود؟

بله. شما می توانید درصورت وجود ایراد درمحصول از اولین روزی که کالای مورد نظر به دست شما رسیده تا ششمین روز . کالا را تعویض کنید.

گارانتی طلایی لپ تاپ سنتر چیست ؟

با توجه به اشکالات بوجود آمده در دستگاه های دیجیتال اعم از تلفن همراه و تبلت و عدم پاسخگویی مناسب شرکت های گارانتی، همچنین دریافت هزینه های گزاف توسط تعمیرکاران متفرقه و درخواست مشتریان مبنی بر ارایه ی خدمات از یک طرف و از طرف دیگر درخشش سابقه ی چندین ساله نام لپ تاپ سنتر در بخش خدمات پس از فروش، به منظور رضایت بیش از پیش کلیه مشتریان، ما اقدام به ارائه ی گارانتی طلایی برای تبلت ها و گوشی های خود نمودیم. استفاده از گارانتی طلایی اختیاری بوده ولی به شدت توصیه می گردد. قیمت گارانتی بسته به محصول متفاوت بوده و در توضیحات محصول ذکر می گردد. در زیر شرایط گارانتی طلایی ذکر شده است.

شرایط گارانتی طلایی لپ تاپ سنتر دیجیتال شامل چه مواردی نمی شود ؟

  • ایراداتی که ناشی از ضربه خوردگی، قرار گرفتن تحت فشار و همچنین آب خوردگی دستگاه باشد شامل گارانتی نمی شود.
  • شکستگی و خرابی تاچ و LCD شامل گارانتی نمی باشد. .
  • باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل.
  • عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجی USB ،HDMI، تلویزیون، نمایشگر و مانند آن.
  • ایرادات و عیوب سخت افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم افزارهای غیر استاندارد، سیستم عاملهای غیر منطبق و غیر رسمی.

شرایط اختصاصی گارانتی طلایی لپ تاپ سنتر :

  • گارانتی شامل تعمیر و تعویض می باشد.
  • مدت زمان گارانتی طلایی ۱۲ ماه می باشد.
  • در صورتی که دستگاه به هر دلیلی قابل تعمیر نباشد، دستگاه با یک دستگاه نو تعویض می شود. در صورتی که مدل دستگاه دیگر موجود نباشد و تولید آن به اتمام رسیده باشد مدل مشابه با همان دستگاه و یا مدل انتخابی مشتری با احتساب تفاوت قیمت به مشتری ارایه خواهد شد.
  • حفظ اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه به عهده مشتری بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. بدیهی است که در غیر اینصورت، واحد خدمات پس از فروش لپ تاپ سنتر هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات مشتریان نخواهد داشت.
  • ارائه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی و حصول اطمینان از صحت آن در زمان مراجعه به مرکز خدمات و یا ارسال دستگاه ضروری است.
  • مدت زمان ارایه ی خدمات پس از فروش و گارانتی(شامل تعمیر و یا تعویض دستگاه)، بسته به شرایط از 7 الی 30 روز کاری متغیر است.

Demo Options

pattern 28
pattern 29
pattern 30
pattern 31
pattern 32
pattern 33
pattern 34
pattern 35
pattern 36
pattern 37
pattern 38
pattern 39
pattern 40
pattern 41
pattern 42
pattern 43
pattern 44
pattern 45

Background only applies for Boxed,Framed, Rounded Layout